ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی

معصومه قموشی؛ دکتر زهره محمدی زنوزق؛ دکتر محمد حشمدار

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1401، ، صفحه 145-181

https://doi.org/10.22049/jalda.2022.28016.1468

چکیده
  تعامل معلم در تحقیقات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است، اگرچه بیشتر این تحقیقات کمبود چارچوب عملی جهت ارزیابی تعامل معلمان در تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی را نادیده گرفته اند. از این رو، محققان مقاله حاضر پرسشنامه­ای جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی طراحی و اعتبارسنجی کرده­اند. جهت بررسی پایایی و روایی نسخه نهایی ...  بیشتر